Menu
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ; ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ
  

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Η ΜΑPFRE ASISTENCIA στην Ελλάδα

Η MAPFRE ASISTENCIA εμφανίστηκε στην ελληνική αγορά το 1994 με τη ίδρυση της EUROSOS ASSITANCE, Εταιρεία Παροχής Υπηρεσιών Βοηθείας και Πληροφοριών. Το 1997 ιδρύθηκε και το ασφαλιστικό υποκατάστημα MAPFRE ASISTENCIA Athens Branch με δραστηριότητα στην ασφάλιση και στην αντασφάλιση.

Το Ελληνικό business unit παρέχει Ασφάλιση και Παροχή Βοηθείας για το Αυτοκίνητο, την Κατοικία, την Υγεία και το Ταξίδι σε περισσότερους από 1.800.000 δικαιούχους, με το χαρτοφυλάκιο του Αυτοκινήτου να αγγίζει το 1.5 εκ. Τα προϊόντα που αποτέλεσαν το εφαλτήριο ανάπτυξης της εταιρείας στην ελληνική αγορά ήταν αρχικά η «Οδική Βοήθεια» και στη συνέχεια η «Φροντίδα Ατυχήματος» μέσω των οποίων η εταιρεία έχτισε μια διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Το 2013, η MAPFRE ASISTENCIA έγινε η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε στην Ελληνική αγορά τη χρήση Tablets PCs στη διαδικασία παροχής βοήθειας σε αυτοκινητιστικά ατυχήματα, προσφέροντας σημαντικότατα οφέλη τόσο στον ασφαλισμένο, όσο και στην ασφαλιστική του εταιρεία, γεγονός που άλλαξε οριστικά το τοπίο στον Κλάδο Βοηθείας.

Η εταιρεία -που κατέχει την 1η θέση στην Ελληνική αγορά παροχής Βοηθείας- αναπτύσσει προϊόντα και συνεργασίες Β2Β με ασφαλιστικές εταιρείες, τράπεζες, αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ δραστηριοποιείται και στη λιανική αγορά.

Η MAPFRE WARRANTY, ο κλάδος εγγύησης της MAPFRE ASISTENCIA, έχει πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στα προγράμματα εγγύησης αυτοκινήτου προσφέροντας πρωτοποριακά προϊόντα που απολαμβάνουν χιλιάδες οδηγοί σε όλη την Ευρώπη. Στην Ελλάδα έχει αναπτύξει εξειδικευμένα προγράμματα εγγύησης για επίσημες αντιπροσωπείες κατασκευαστών όπως η VW-Audi (Kosmocar), η Suzuki, η Mercedes Benz & Smart (EKKA) η BMW Spanos, η Volvo, η BMW Sfakianakis, η Ford, η Yamaha κ.ά.

ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

Οδική Βοήθεια
"Φροντίδα Ατυχήματος"
Ιατρικές & Νομικές Συμβουλές
Διαχείριση Ζημιών
Εγγύηση σε Συμβόλαια Οδικής Βοήθειας
Επέκταση Εγγύησης
Πρόγραμμα Best Price για Πιστωτικές Κάρτες
Πρόγραμμα Προστασίας Χρηματοδότησης
Όχημα Αντικατάστασης
Ταξιδιωτική Βοήθεια
Τεχνική Βοήθεια Κατοικιών & Καταστημάτων
Νομική Υπεράσπιση
Προ-Ασφαλιστικός Έλεγχος
Εγγύηση σε Μεταχειρισμένα Οχήματα
Προσττασία από Δόλια Χρήση Πιστωτικής Κάρτας
Προστασία αγορών με Πιστωτική Κάρτα
Επισκευή Κρυστάλλων
Υπηρεσία Ιατρικών Συμβουλών "Mediphone 24"

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ

  • EFG Eurolife
  • Minetta Insurance
  • Demco
  • International Life
  • Ydrogeios Ins.
  • Personal Insurance
  • Cyprus Insurance
  • P & R Davaris
  • Kosmocar
  • BMW Sfakianakis
  • Suzuki
  • Volvo Hellas
  • Ergo Insurance
  • Generaliv
  • Groupama Phoenix
  • Atlantic Union
  • Agrotiki Insurance
  • Cyprus Bank
  • General Insurance of Cyprus
  • Karenta
  • Ford
  • Mazda
  • BMW Spanos
  • Mercedes Benz EKKA
  • Yamaha

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

Το Κέντρο Βοήθειας της MAPFRE ASISTENCIA αποτελεί πρότυπο τεχνολογικής υποδομής και στελέχωσης.

Οι Συντονιστές Βοήθειας είναι άρτια εκπαιδευμένοι σε θέματα παροχής υπηρεσιών και εξαιρετικά έμπειροι στη διαχείριση δύσκολων περιστατικών.

Το Κέντρο Βοήθειας έχει τη δυνατότητα υποδοχής κλήσεων σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, παρέχοντας άμεση και κορυφαία εξυπηρέτηση.

Το 2013 δέχθηκε 553.470 κλήσεις, υποστήριξε 181.527 περιστατικά βοηθείας με επίπεδο ικανοποίησης πελατών που άγγιξε το 98% (Πολύ καλά & Καλά).



TEST