Menu
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ; ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ
  

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Διαδικασία αγοράς

  

Πώς μπορώ να αγοράσω ένα πρόγραμμα εγγύησης;

Η αγορά της εγγύησης πραγματοποιείται με εύκολο και απλό τρόπο:

  1. Στο πεδίο "Υπολογιστής Κόστους" επιλέγετε σε ελάχιστο χρόνο τη μάρκα, το μοντέλο, την ηλικία, τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου σας και δηλώνετε εάν έχει ή όχι τετρακίνηση.
  2. Στη συνέχεια επιλέγετε το πεδίο "Υπολόγισε τώρα". Αμέσως, στην ίδια σελίδα, θα εμφανιστούν τα κόστη για τα δύο προγράμματα εγγύησης Value και Advanced.  Επίσης, θα μπορέσετε να δείτε σύντομη περιγραφή των καλύψεων ανά πρόγραμμα.
  3. Eπιλέγετε το πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας και συνεχίζετε στο πεδίο "Αγορά Πακέτου".
  4. Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε στη σελίδα με τίτλο "Ολοκλήρωση αγοράς" όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία που σας ζητούνται (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση Κατοικίας, Τηλέφωνο, E-mail).
  5. Ενημερώνεστε για τον ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ στο σχετικό κείμενο.
  6. Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής: (α) πιστωτική κάρτα (β) τραπεζική κατάθεση / Τράπεζα Πειραιώς (γ) PayPal
  7. Στη συνέχεια διαβάζετε και δηλώνετε την αποδοχή ή άρνησή σας όσον αφορά στους όρους ασφάλισης του προγράμματος που έχετε επιλέξει και στους υπόλοιπους όρους (όρους χρήσης, πολιτική προστασίας αγορών, προσωπικά δεδομένα).
  8. Στο επόμενο βήμα επιλέγετε το πεδίο "Υποβολή Αίτησης Ασφάλισης". Το σύστημα σας μεταφέρει στη σελίδα με τίτλο "Μένει άλλο ένα βήμα". Εκεί ενημερώνεστε ότι έχετε λάβει στο e-mail που μας έχετε δηλώσει την Αίτηση Ασφάλισης, στην οποία θα αναγράφονται τα στοιχεία του προς ασφάλιση οχήματος, τα στοιχεία του κατόχου του συμβολαίου, το πρόγραμμα που επιλέξατε και η αξία του.
  9. Εάν έχετε πραγματοποιήσει την πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας ή PayΡal, στην ίδια σελίδα, θα σας καλέσει άμεσα ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπός μας, ώστε να σας καθοδηγήσει για το ραντεβού για τον δωρεάν τεχνικό έλεγχο.
  10. Εάν έχετε πραγματοποιήσει την πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, θα σας καλέσει άμεσα ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπός μας, ώστε να σας καθοδηγήσει για την τραπεζική κατάθεση και το ραντεβού για τον δωρεάν τεχνικό έλεγχο.

Τι πρέπει να γνωρίζετε:

  •  Η εγγύηση ενεργοποιείται σε 24 ώρες μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του τεχνικού ελέγχου, κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης από τον εκπρόσωπο της υπηρεσίας MAPFRE WARRANTY.
  • Εάν έχετε πληρώσει μέσω πιστωτικής κάρτας το ποσό απλά δεσμεύεται. Η χρέωση του ποσού στην πιστωτική σας κάρτα, πραγματοποιείται μόνο σε περίπτωση επιτυχημένης ολοκλήρωσης του τεχνικού ελέγχου.
  • Εάν έχετε πληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή PayPal το ποσό επιστρέφεται στο σύνολό του, στο λογαριασμό σας.
  • Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τεχνικό έλεγχο μπορείτε να δείτε την ενότητα «Τεχνικός Έλεγχος», στις Συχνές Ερωτήσεις.
  • Εάν έχετε οποιοδήποτε ερώτημα κατά τη διαδικασία της online αγοράς μπορείτε να καλέσετε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών MAPFRE WARRANTY στο 210 6504050, καθημερινά, όλο το 24ωρο.

Πώς μπορώ να παραλάβω το συμβόλαιο της εγγύησης;

Μετά την ενεργοποίηση της εγγύησης:

  1. Αποστέλλεται άμεσα το συμβόλαιο σάς στην προσωπική σας ηλεκτρονική διεύθυνση σε μορφή PDF ώστε να έχετε τη δυνατότητα να το εκτυπώσετε.
  2. Εντός ολίγων ημερών αποστέλλεται το συμβόλαιό σας σε έντυπη μορφή καθώς και το βιβλίο με τους όρους της εγγύησης και τα έντυπα εναντίωσης και υπαναχώρησης.



TEST