Menu
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ; ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ
  

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Σε περίπτωση βλάβης

  

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθώ σε περίπτωση βλάβης;

Σε περίπτωση βλάβης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το Tμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών MAPFRE WARRANTY, στο 210-650 40 50.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να θυμάστε ότι, πριν από οποιαδήποτε ενέργεια επισκευής, θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία και γραπτή έγκριση της εταιρείας. Συνεπώς, δεν επεμβαίνει κανείς στο αυτοκίνητο προτού ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία.

Πριν από οποιαδήποτε ενέργεια επισκευής, το συνεργείο στέλνει στο Tμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών MAPFRE WARRANTY την Αίτηση Έγκρισης Επισκευής. Η εταιρεία, εγκρίνει το κόστος, εφόσον καλύπτεται από την εγγύηση και το συνεργείο προχωράει στην επισκευή.


Πού μπορώ να επισκευάσω το αυτοκίνητό μου;

Μπορείτε να επισκευάσετε το αυτοκίνητό σας στους επίσημους επισκευαστές της κάθε μάρκας. Αντίστοιχα, μια εξίσου καλή πρόταση για την διασφάλιση της ποιότητας εργασίας, είναι η επισκευή του αυτοκινήτου σας σε ένα από εξουσιοδοτημένα σημεία εξυπηρέτησης BOSCH CAR SERVICE.

Πληρώνω εγώ την βλάβη στο συνεργείο ή η MAPFRE WARRANTY;

Η MAPFRE WARRANTY.

Θα επιβαρυνθώ με κάποιο χρηματικό ποσό, σε περίπτωση βλάβης;

Η εγγύηση MAPFRE WARRANTY καλύπτει το κόστος επισκευής σύμφωνα με το οικονομικό όριο του προγράμματος που έχετε επιλέξει. Γι' αυτό είναι σημαντικό να έχετε ενημερωθεί για τις προϋποθέσεις και τις καλύψεις ώστε να είστε σίγουροι ότι επιλέξατε το κατάλληλο προϊόν για τις ανάγκες σας.

Τι γίνεται στην περίπτωση όπου το αυτοκίνητό μου πάθει βλάβη στο εξωτερικό;

Εάν το όχημά σας είναι ασφαλισμένο για οδική βοήθεια μπορείτε να επιλέξετε τον επαναπατρισμό του και στη συνέχεια να ακολουθήσετε τη διαδικασία επισκευής όπως περιγράφεται στα παραπάνω σημεία. Εάν δεν έχετε ασφάλιση οδικής βοήθειας, θα πρέπει να βρείτε εσείς κάποιον γερανό για τον επαναπατρισμό του, αναλαμβάνοντας τα αντίστοιχα κόστη.

Εάν επιθυμείτε να επισκευάσετε το αυτοκίνητό σας σε συνεργείο του εξωτερικού, θα ακολουθήστε υποχρεωτικά τη διαδικασία αίτησης έγκρισης επισκευής αναλαμβάνοντας όμως ο ίδιος την καταβολή του ποσού που απαιτείται για την επισκευή του. Επιστρέφοντας από το εξωτερικό και προσκομίζοντάς μας τα πρωτότυπα παραστατικά (απόδειξη, τιμολόγιο, κλπ.) η MAPFRE WARRANTY θα σας καταβάλλει την αποζημίωση, σύμφωνα πάντοτε με το οικονομικό όριο του προγράμματος που έχετε επιλέξει.




TEST